• arbarooni{@}yahoo.com
  • 50002040202001

سوالات متداول

پرسش های متداول فنی و مالی 

سوالات فنی
مشتری های وب سایت بنده با خطای HTTP Error روبرو می شوند، چگونه می توانم این مشکل را برطرف کنم؟
HTTP Error: Couldn't open socket connection to server http://pardano.com/p/webservice/?wsdl prior to connect(). This is often a problem looking up the host name
این مشکل ناشی از غیرفعال بودن ماژول soap و تابع fsockopen روی سرور سایت شما می باشد که جهت رفع این مشکل باید با پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید.
هنگام فعال کردن پلاگین با خطای server error 500 مواجه می شوم، علت چیست؟
خطای 500 مربوط به مشکلاتی در هاست شما بوده که جهت رفع آن لطفا با پشتیبانی هاست وب سایت خود تماس حاصل فرمائید.
نیازمندی های اولیه سرور میزبانی وب، جهت نصب پلاگین ها را بیان کنید.
نیازمندی های سرور تنها شامل مورد زیر می باشد که در صورتی که در این موارد اطلاعاتی ندارید می توانید از مدیر سرور خود کمک بگیرید:
اکستنشن soap فعال باشد
merchantID در پلاگین ها به چه معنی می باشد؟
"مرچنت آی دی" همان "کد پین" و یا به عبارتی "کد api" درگاه شما می باشد.
چگونه می توانم از درگاه پرداخت در وبلاگ خود استفاده کنم؟
در وبلاگ باید از دکمه پرداخت استفاده کنید. کد ایجاد شده را در بخشی از ‏وبلاگ خود که قابلیت خواندن کد ‏html‏ را دارد قرار دهید.
سوالات مالی
میزان کارمزد درگاه چقدر می باشد؟
میزان کارمزد برای تمامی درگاه ها 0 درصد به ازای هر تراکنش می باشد.
 
علت غیر فعال شدن درگاه اختصاصی بنده چیست؟
در صورت عدم استفاده از درگاه مربوطه به مدت 20 روز متوالی، درگاه به صورت خودکار از سوی بانک غیر فعال خواهد شد.
تسویه حساب پایا به چه صورت می باشد؟
کلیه تسویه های شتاب و پایا بین 1 دقیقه تا ۲۴ ساعت ثبت و تایید میشود. 
ساعات تایید حواله پایا از طرف بانک 5:20 ، 8:50 ، 10:50 ، 12:50 ، 14:50 ، 17:20 ، 19:20 بوده و یک تا دو ساعت بعد از تایید بانک، پول به حساب شما واریز خواهد شد.
حداقل مبلغ جهت درخواست تسویه حساب، 10.000 تومان می باشد. هیچگونه حداکثر مبلغی جهت تسویه وجود نداشته و تا هر مبلغی را میتوانید ثبت فرمایید.
چگونه می توانم درخواست تسویه حساب خود را لغو کنم؟
پس از ثبت درخواست تسویه، امکان لغو یا تغییر آن وجود ندارد.
آیا این امکان وجود دارد که شماره حساب شخص دیگری را جهت تسویه وارد کنم؟
خیر، نام و مشخصات صاحب حساب بانکی و صاحب درگاه پرداخت باید یکسان باشد.
برای تراکنش‌ هایی که ناموفق اعلام شده و پول از حساب خریدار نیز کسر شده است، چه زمانی پول به حساب خریدار برگشت داده می شود؟
برای تراکنشهای ناموفق، مبلغ پرداختی طی 72 ساعت کاری، از سوی بانک به حساب خریدار برگشت داده می شود.
آیا پول واریزی مشتریان من توسط درگاه ، مستقیما به حساب بانکی بنده واریز میگردد؟
خیر، مبلغ مورد نظر به حساب کاربری شما واریز می شود. سپس پس از ثبت درخواست تسویه از سوی شما و تایید آن از سمت امور مالی، مبلغ  به حساب بانکی شما منتقل می گردد.
 
چه زمانی پس از درخواست تسویه حساب، پول به حساب بنده واریز می شود؟
درخواست تسویه حساب بین 1 دقیقه تا 24 ساعت تائید می گردد.
آیا تسویه حساب در روزهای تعطیل انجام می شود؟
تسویه حساب دارای دو مرحله می باشد: ابتدا  امور مالی درخواست شما را بررسی و تایید کرده، سپس بانک مبلغ را تایید و به حساب شما واریز میکند.
از طرف امور مالی ، تمامی درخواستهای تسویه حساب در تمامی روزهای هفته بررسی و تایید میگردند.
از طرف بانک، تسویه حساب به صورت شتاب در تمامی روزها انجام شده اما به صورت پایا فقط در روزهای غیر تعطیل انجام می گردد.
موجودی حساب من کمتر از 10.000 تومان می باشد. چگونه میتوانم موجودی خود را برداشت کنم؟
حداقل موجودی قابل برداشت در 10.000 تومان می باشد. لذا جهت برداشت موجودی خود، ابتدا موجودی اکانت خود را به میزان حداقل 10.000 تومان افزایش داده، سپس درخواست تسویه حساب خود ثبت فرمایید.
سوالات متفرقه
 
آيا ميتوان با يک نام اشتباه عضو شد؟
خير. سیستم به روش های مختلف هويت کاربران را تشخيص داده و از واريز وجه به کاربران دارای تضاد نام و مشخصات اشتباه، جلوگيری ميکند.
آیا وبلاگ ها هم می توانند از خدمات درگاه استفاده کنند؟
بله وبلاگ ها مانند وب سایت ها می توانند با استفاده از "دکمه پرداخت" از خدمات درگاه استفاده نمایند.
آيا عضويت ، شامل هزينه است؟
خیر. عضویت  رايگان بوده و شامل هيچ هزينه ای نمي شود.